superficials

Gårdagens.

Kategori: Allmänt

Här är en bättre bild på ögon maken från igår! Senare så gjorde jag faktiskt lite ändringar, anpassade den till kvällen och natten. Kan förklara senare hur, det är väldigt anvädbart att kunna nattifiera sin make up. Jag vet att jag har lovat att bli bättre på att lägga upp bilder men just idag har jag inget smink alls. Jag sov hos en kompis och kom hem för någon timme sedan.. Ett tips bara, stanna inte uppe till 5 när skolan börjar dagen efter..





.Här är en bättre bild på ögon maken från igår! Jag vet att jag har lovat att bli bättre på att lägga upp bilder men just idag har jag inget smink alls. Jag sov hos en kompis och kom hem för någon timme sedan.. Ett tips bara, stanna inte uppe till 5 när skolan börjar dagen efter...

Kommentarer

  • Becka säger:

    Du är så sjukt duktig och jag blir så inspirerad när jag går igenom dina gammla looks! Jag bara undrar om du kan göra fler tutorials? på både frisyrer och make up!

    2012-01-10 | 16:46:08

Kommentera inlägget här: