superficials

Something new

Kategori: Allmänt

Ska bara se så att allting funkar som det ska just nu! När jag väl kommit igång så kommer detta vara en av många skönhetsbloggar. Jag har tänkt på det länge och bestämde mig nu för att ta tag i det. När jag kan så ska jag väl passa på att dela med mig av alla olika tips och trix för att få jämnare hy, glansigare hår, längre naglar mm..? Så om du ser det här kan du observera att denna blogg inte kommer att handla om mig, utan om dig.

Det finns mycket att skriva om och jag vet inte riktigt var jag ska börja, det kan ni väl hjälpa mig med? Lämna en kommentar om vad du vill läsa om!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Billiga och bra makeup märken kanske?? Okså om typ ganska vanliga saker som en hållbar bas och måste ha-produkter!

    2012-01-08 | 17:18:08
  • Em säger:

    Billiga och bra märken, enkla frisyr tips och måste ha - produkter!

    2012-01-08 | 17:19:58

Kommentera inlägget här: